• 26-11-2019, 16:55:00
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Edit: Sorunu hemen çözdüler yüksek hızda TurkNet kullanma devam

    Bugüne kadar TurkNet'te hiç sıkıntı yaşamadım. Ancak son 2 gündür sık sık kopma oluyor. Sorun sadece bende mi acaba?
  • 26-11-2019, 17:00:25
    #2
    2 gündür gece vakitleri bende de oluyor.
  • 26-11-2019, 17:00:20
    #3
    turknet bende geçen sene çok sık kopmaya başladı bende netspeed geçtim 1 yıldır sıfır sıkıntı.
  • 26-11-2019, 17:10:16
    #4
    tcaliacarr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür gece vakitleri bende de oluyor.
    Bende gece gündüz fark etmeksizin sürekli kopuyor. İlk defa böyle kopma yaşadım. Son 2 gündür var bir şeyler..
  • 26-11-2019, 17:18:40
    #5
    Bende de hiç olmazdı 1 yıldır dediğiniz gibi son 1 haftadır ozellikle ara ara kopuyor.
  • 26-11-2019, 17:21:59
    #6
    Bende son 3gündür kopma yaşıyorum
  • 26-11-2019, 17:31:08
    #7
    Talep oluşturdum bakalım sonuç ne olacak...
  • 26-11-2019, 17:32:25
    #8
    Selamlar,

    Hemen hemen son bir haftadır kopmalar, yavaşlamalar; felç!