ayın 25nde bir arkadasın akbank (exi 26) hesabına akbank tan para yatıracaktım...acaba bunun için extra masraf kesiyorlar mı ?
bir diğer sorumda iş bankası hesabım var bir şekilde oraya talimat versem her ay düzenli olarak akbank hesabına para gönderilir mi ve ne kdr kesinti yaparlar ?
aslında 1 sefere mahsus olsaydı dert olmazdıda her ay toplam 2 yıl boyunca bu şekilde ödeme yapmam gerekir...fazla girmesin
yoksa akbank hesabı actiracam..