• 20-08-2008, 00:44:48
    #1
    merhabalar...
    ayın 25nde bir arkadasın akbank (exi 26) hesabına akbank tan para yatıracaktım...acaba bunun için extra masraf kesiyorlar mı ?
    bir diğer sorumda iş bankası hesabım var bir şekilde oraya talimat versem her ay düzenli olarak akbank hesabına para gönderilir mi ve ne kdr kesinti yaparlar ?
    aslında 1 sefere mahsus olsaydı dert olmazdıda her ay toplam 2 yıl boyunca bu şekilde ödeme yapmam gerekir...fazla girmesin yoksa akbank hesabı actiracam..
  • 22-08-2008, 14:41:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    exi 26 ögrenci hesbıdır onun için hiç bir işlemde ödeme vs kesinti gibi şeyler olmuyor
  • 22-08-2008, 18:25:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet exi-26 da havaleye hiç ücret alınmıyor