• 18-11-2019, 21:35:07
    #1

    Selamlar!

    İlgimi çeken bu konu hakkında makale yazmayı düşünüyordum ancak YouTube'da gezerken bir sanat eserine rastladım.
    Hâliyle makaleden ziyade bu videonun sizler için daha yararlı olabileceğini düşünerek videoyu sizinle paylaşıyorum.
    Videoyu izlerken kulaklıklarınızı takmayı ve odağınızı tamamen videoya vermeyi unutmayın.

    Gelecek hakkındaki fikirlerinizi konu altında belirterek bu konuyu daha çok kişiye ulaştırabilir ve daha çok kişinin bilgilenmesine sebep olabilirsiniz!

    Türkçe Altyazılıdır.


    https://youtu.be/uD4izuDMUQA
  • 18-11-2019, 21:37:02
    #2
    Edit: bu mükemmel videoyu paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Tüylerim ürpere ürpere izledim videoyu. Üzerinde durup düşünmek lazım...
    "sonuncusu patlar ve ölürken, son bir kez evreni ışık altında aydınlatır"
    Türkçe altyazı da varmış harika. İngilizce bilmemek biraz kötü...
  • 18-11-2019, 21:38:15
    #3
    Bunu da izlemenizi öneririm.


    https://www.youtube.com/watch?v=q1mkjkTqg0Y
  • 18-11-2019, 21:38:56
    #4
    Uzay her zaman ilgimi çekmeye devam etmiştir emre hocam. Aslında insanlar bilselerdi büyük bir okyanus da Su damlası olduğumuzu. Belki dünyada bu kadar açlık fakirlik olmazdı.
  • 18-11-2019, 21:40:18
    #5
    Emre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Selamlar!

    İlgimi çeken bu konu hakkında makale yazmayı düşünüyordum ancak YouTube'da gezerken bir sanat eserine rastladım.
    Hâliyle makaleden ziyade bu videonun sizler için daha yararlı olabileceğini düşünerek videoyu sizinle paylaşıyorum.
    Videoyu izlerken kulaklıklarınızı takmayı ve odağınızı tamamen videoya vermeyi unutmayın.

    Gelecek hakkındaki fikirlerinizi konu altında belirterek bu konuyu daha çok kişiye ulaştırabilir ve daha çok kişinin bilgilenmesine sebep olabilirsiniz!


    https://youtu.be/uD4izuDMUQA
    izlediğimde bende hayran kalmıştım zamanında bende ek olarak videodaki müzik playlistini paylaşayım
    https://melodysheep.bandcamp.com/alb...-of-the-future
  • 18-11-2019, 21:47:25
    #6
    10 milyar ışık yılı uzakta galaksi var.
    Saniyede 300bin km hızla gitsek 10milyar yıl.
    Cok ilginç ve inanılmaz.
    Ben eskiden bir tane güneş var sanırdım. Megersem trilyonlarca güneş varmış. Bitmek bilmeyen enerjileriyle yanıp duruyorlar. Hiçbir zaman gidemeyecegimiz yerler var ve bunu beni üzüyor 😁
  • 18-11-2019, 22:01:32
    #7
    Beni de geçenlerde hipnoz eden video. Sanat eseri.
  • 18-11-2019, 22:08:09
    #8
    Hiçlikte yaşıyoruz. Gün gelecek, biz bile, zaman bile, hatta ölüm bile ölecek. Videoyu izlerken tırsmadım desem yalan olur. Çok etkileyici
  • 18-11-2019, 22:22:09
    #9
    . < Forumun içinde acıldıgı günden itibaren kullanılan nokta işaretinin sayısını bulmak bile daha kolaydır evreni anlamaktan