10 milyar ışık yılı uzakta galaksi var.
Saniyede 300bin km hızla gitsek 10milyar yıl.
Cok ilginç ve inanılmaz.
Ben eskiden bir tane güneş var sanırdım. Megersem trilyonlarca güneş varmış. Bitmek bilmeyen enerjileriyle yanıp duruyorlar. Hiçbir zaman gidemeyecegimiz yerler var ve bunu beni üzüyor 😁