Bundan sene önce de böyle bir e-posta almıştım. Do-landırıcı mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bundan sene önce de böyle bir e-posta almıştım. Do-landırıcı mı?
9
●
467
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bundan sene önce de böyle bir e-posta almıştım. Do-landırıcı mı?
1
2
17-11-2019, 19:31:51
#10
Hawk8220
Bende askerden dönsün diye bekliyordum meğer herkese mail atıyormuş 😂😂
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler