• 16-11-2019, 09:36:17
    #1
    edit: şu an otogardayım hepinize teşekkürler
    Evet yardımcı olabilecek olan var mıdır

    tcdd sagolsun 2 saat rötar yaptı diger treni kaçırdık
  • 16-11-2019, 09:46:00
    #2
    Böyle durumlar için moovit diye bir uygulama var otobüs tren vapur gibi sehir ici kısa mesafelerde neye binmek gerektiğini söylüyor baya yardımcı oluyor denemenizi öneririm
  • 16-11-2019, 09:46:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tren garinin tam karsisindan yürüyorsunuz ileride feridiye polis karakolu geliyor tekrar onun karşısında anıt var oradan dolmuşlar geçiyor. 15 veya 20 dk yurumeniz gerekiyor
  • 16-11-2019, 09:46:37
    #4
    Gardan nalçacı caddesi büyükşehir belediye caddesine çıkıp ordan direk otogar dolmuşlarına binebilirsin
  • 16-11-2019, 09:53:27
    #5
    Tren garından çıktıktan sonra gördüğünüz cadde boyunca Atatürk anıt heykeline kadar yürüyün hocam, yolun karşısından gelen Otogar dolmuşları ile ulaşabilirsiniz.
  • 16-11-2019, 09:57:14
    #6
    SumatraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tren garından çıktıktan sonra gördüğünüz cadde boyunca Atatürk anıt heykeline kadar yürüyün hocam, yolun karşısından gelen Otogar dolmuşları ile ulaşabilirsiniz.
    seyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gardan nalçacı caddesi büyükşehir belediye caddesine çıkıp ordan direk otogar dolmuşlarına binebilirsin
    KadincaModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tren garinin tam karsisindan yürüyorsunuz ileride feridiye polis karakolu geliyor tekrar onun karşısında anıt var oradan dolmuşlar geçiyor. 15 veya 20 dk yurumeniz gerekiyor
    Enez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle durumlar için moovit diye bir uygulama var otobüs tren vapur gibi sehir ici kısa mesafelerde neye binmek gerektiğini söylüyor baya yardımcı oluyor denemenizi öneririm
    Hepinize teşekkürler anıtın oraya dogru gidecegim
  • 16-11-2019, 10:19:02
    #7
    Çıkış kapısından direkt yürü, anıt var oradan otobüse binebilirsin az daha yürürsen tramvay hattı var oradan binebilirsin.
  • 16-11-2019, 10:59:26
    #8
    Şu an otogara geldim hepinize teşekkürler