edit: şu an otogardayım hepinize teşekkürler
Evet yardımcı olabilecek olan var mıdır
tcdd sagolsun 2 saat rötar yaptı diger treni kaçırdık
Konya tren garından otogara nasıl gidebilirim?
7
●959
- 16-11-2019, 09:36:17
- 16-11-2019, 09:46:02Üyeliği durdurulduTren garinin tam karsisindan yürüyorsunuz ileride feridiye polis karakolu geliyor tekrar onun karşısında anıt var oradan dolmuşlar geçiyor. 15 veya 20 dk yurumeniz gerekiyor
- 16-11-2019, 09:53:27Tren garından çıktıktan sonra gördüğünüz cadde boyunca Atatürk anıt heykeline kadar yürüyün hocam, yolun karşısından gelen Otogar dolmuşları ile ulaşabilirsiniz.
- 16-11-2019, 09:57:14SumatraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleseyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKadincaModa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHepinize teşekkürler anıtın oraya dogru gidecegimEnez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle