• 11-11-2019, 18:23:57
    #19
    Hatta btcden gelen parayla da iddaa oynasın. Temiz para.
  • 11-11-2019, 18:24:41
    #20
    Ona buna vergi koymak varken ne gerek böyle var böyle şeylere devletimiz duymasın sizi
  • 11-11-2019, 18:29:16
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merkes Bankası kendi kripto parasını çıkaracağı yönünde haber vardı bir ara. BTC değil de orneğin Türk Koin gibi bir isimle kripto borsasına girilebilir
  • 11-11-2019, 18:36:33
    #22
    SaviorAngel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dalga amacıyla açmadım bu konuyu
    elektrik sayma bedeli xx tl yok gelme bedeli xx tl diye faturaya ekliyorlar
    btc kazıp en azından bunların parası ordan çıksa
    Kusura bakmayin ama dalganin otesinde bu !!

    Isyan edip , neden okuma bedeli aliyorsunuz, neden dagitim bedeli aliyorsunuz diye organize olup devletten sikayetci olacaginiza bitcoin kazsin diyorsunuz...
  • 11-11-2019, 18:38:40
    #23
    200 TL kullandığım elektriğim 491 olarak faturaya yansıyor. Ne diye uğraşsınlar btc ile falan.
  • 11-11-2019, 18:44:43
    #24
    Zaten kazıyoda neyse demiyim şimdi silivri soğuktur 😂😂😂
  • 11-11-2019, 18:45:03
    #25
    instagramada girsin bence
  • 11-11-2019, 18:48:26
    #26
    Udhgnshbdkdhsh
  • 11-11-2019, 18:49:33
    #27
    düz adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatta btcden gelen parayla da iddaa oynasın. Temiz para.
    Stuttgart