hocam dalga amacıyla açmadım bu konuyu
elektrik sayma bedeli xx tl yok gelme bedeli xx tl diye faturaya ekliyorlar
btc kazıp en azından bunların parası ordan çıksa
Kusura bakmayin ama dalganin otesinde bu !!
Isyan edip , neden okuma bedeli aliyorsunuz, neden dagitim bedeli aliyorsunuz diye organize olup devletten sikayetci olacaginiza bitcoin kazsin diyorsunuz...