Ben Fero'nun ARKADAŞ Şarkısı Yayında!
30
●1.257
- 08-11-2019, 23:33:17
- 08-11-2019, 23:42:58Ben beğenenlere şaşırmyorum. Fakat şahsen ben rapi 17 senedir dinliyorum ve Ceza, Sagopa ve Fuat ile büyüdüğüm için bana hoş gelmiyor. Ha diskoya giderim, canlı müziğe giderim arada bunları açarlar kulaklarımı mı tıkayacağım? Hayır ben de söyler eğlenirim. Yani bu tür şarkılar o mekanlara gider. Biraz ticari. Zaten rap değil bana göre bu tarz başka bir şey. Ceza'nın da dediği gibi Trap ayrı bir dal. O türün Türkiye'de yapılan iyi örneklerinden biri bu adam. O yüzden sevene nasıl seviyorsun denilmez diye düşünüyorum. Sevmeyen de muhtemelen benim gibi eski rap ile büyüyen kişilerdir.