• 09-11-2019, 02:53:15
    #28
    Bastım dislike'ı arkadaşa katkımız olsun.
  • 10-11-2019, 13:51:11
    #29
    Ağır çöp.
  • 10-11-2019, 13:56:42
    #30
    Ben Fero'nun dinlediğim en iyi şarkısı diyebilirim
  • 10-11-2019, 22:24:32
    #31
    İlk defa duydum bu adamı.bi arada deneyelim



    İlk defa duydum bu adamı.bi ara deneyelim sesi iyimi kötü mü bakalım