• 07-11-2019, 22:15:02
    #1
    Bir gün sebastian ile ilgili konu açacağım hiç aklıma gelmezdi. Az önce laptop açık ve sayfa olarak da r10 var. Evde misafir var, ve mouse ikonu sebastiana denk gelmiş ve malum yazı ''Her Şeyi Sana Yazdım'' Hanım görmüş bana bakıyor garip garip, bu ne dedi bir de kalpler falan uçuşuyor. Ya diyorum forum, sebastian, kem, küm nasıl anlatılır ki. Bir de ben anlatamadıkça sanki bir şey saklıyor gibi oldum mu ? aldı beni bir gülme, hanım bakıyor, misafirler bakıyor ben ise anlamsızca gülüyorum. Buraya yazarken de hala glüyorum Ah sebastian aahhh...
  • 07-11-2019, 22:16:30
    #2
    Ahh Sebastian ahh.. Geçmiş olsun hocam
  • 07-11-2019, 22:16:56
    #3
    Cool Story Bro. Mağara soğuk muydu?
  • 07-11-2019, 22:17:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bence foruma kayıtta medeni hal sorulsun
    Evli işaretleyenlere sebastian yasaklansın 😀
  • 07-11-2019, 22:17:59
    #5
    en kötü anınız böyle olur hocam inşallah
  • 07-11-2019, 22:18:07
    #6
    Aman dikkat hocam😄
  • 07-11-2019, 22:18:39
    #7
    Kurumsal PLUS
    okurken kahkaha atanlar burada mı
  • 07-11-2019, 22:19:07
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yuva yıkanın yuvası olmazmış Sebastian ayağını denk al
  • 07-11-2019, 22:19:38
    #9
    Bencede evli olanlarda gözükmesin eşim görürse anlat dur😀