Bir gün sebastian ile ilgili konu açacağım hiç aklıma gelmezdi. Az önce laptop açık ve sayfa olarak da r10 var. Evde misafir var, ve mouse ikonu sebastiana denk gelmiş ve malum yazı ''Her Şeyi Sana Yazdım'' Hanım görmüş bana bakıyor garip garip, bu ne dedi bir de kalpler falan uçuşuyor. Ya diyorum forum, sebastian, kem, küm nasıl anlatılır ki. Bir de ben anlatamadıkça sanki bir şey saklıyor gibi oldum mu ? aldı beni bir gülme, hanım bakıyor, misafirler bakıyor ben ise anlamsızca gülüyorum. Buraya yazarken de hala glüyorum Ah sebastian aahhh...