• 07-11-2019, 09:54:19
    #1
    Merhabalar,

    Size bir logo atsam forumda profil fotoğrafı için gif yapabilir misiniz ? Çok detaylı birşey istemiyorum.Hareket efekti olsun benim için yeterli.

    Teşekkürler
  • 07-11-2019, 10:01:20
    #2
    Ben deneyebilirim siz logoyu iletin bana
  • 07-11-2019, 11:16:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    "Çok detaylı birşey istemiyorum.Hareket efekti olsun benim için yeterli. "

    means:

    Beleşe yaptırıcam, para veresim yok
  • 07-11-2019, 11:18:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    Kendin bu siteden yapa bilirsin.

    Saygılar.
  • 07-11-2019, 11:19:25
    #5
    Navicat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kendin bu siteden yapa bilirsin.

    Saygılar.
    Teşekkürler hocam buradakiler pek kaliteli olmuyor