Haksızlığıda Koydum Bavula - Kim söylüyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Haksızlığıda Koydum Bavula - Kim söylüyor?
9
●
36.772
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Haksızlığıda Koydum Bavula - Kim söylüyor?
1
2
05-10-2009, 20:06:17
#10
Netapi
en sevmediğim şey. Pm attım. Arkadaşım sanki illegal bir şey yapıyoruz. Benimde ihtiyacım vardı googlede arattım şansa burası cıktı girdim, olaya bak
Gerçi r10 üyesiyim tepkimi dile getirdim
Tepkisini dile getiren adam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler