15.4' dizüstü bilgisayar için kullandığınız ve beğendiğiniz soğutucu öneriniz ne olabilir. Makina fena ısınmaya başladı + buna nazaranda bazen kapanmalar oluyor.

netten baktım en uygun fiyatlı REXPO FD-709 çıktı kullanan varmı bu ürünü ?