• 31-10-2019, 16:01:12
    #1
    Bazı kişilerin isim kısmında - yazıyor ve genelde multi filan çıkıyor. bunun dolması zorunlu değil mi


    @Regex;
  • 31-10-2019, 16:02:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden kimlik doğrulaması yokmuş o zaman oluşturulan hesaplarda olmayabilir sanırım.
  • 31-10-2019, 16:06:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz siteye elimizde kimlikle kağıda r10 yazıp fotoğraf çekerek üye olalım (şikayetci değilim), bundan 3-5 yıl önce hesap açanların hesapları patlatılsın, isimsiz multi olarak kullanılsın...

    Bence de Ad - Soyad kısmı olmalı herkeste. Gizli kalsın baş harfleri haricinde ona bir şey diyemem ama olsun, ödemeyi kime istiyor nereye ödeme alıyor bilinmesi lazım ki üye ona göre önlem alsın.
  • 31-10-2019, 16:09:04
    #4
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz siteye elimizde kimlikle kağıda r10 yazıp fotoğraf çekerek üye olalım (şikayetci değilim), bundan 3-5 yıl önce hesap açanların hesapları patlatılsın, isimsiz multi olarak kullanılsın...

    Bence de Ad - Soyad kısmı olmalı herkeste. Gizli kalsın baş harfleri haricinde ona bir şey diyemem ama olsun, ödemeyi kime istiyor nereye ödeme alıyor bilinmesi lazım ki üye ona göre önlem alsın.
    evet bu konuda zorunluluk getirilebilir mi @Coskun; @FastPHP;
  • 31-10-2019, 16:10:47
    #5
    mesela ben
  • 31-10-2019, 16:15:28
    #6
    Kurumsal PLUS
    HayroLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesela ben
    Şekil A
  • 31-10-2019, 16:15:53
    #7
    Ben üye olduğum zaman böyle bir zorunluluk yoktu. Sistem geliştikçe ayak uydurduk ama uydurmayanlar var. Ben şahsen üyelik yaşına bakmadan bu tarz bilgilerini saklayan insanlarla özellikle alım yapmıyorum.
  • 31-10-2019, 16:16:29
    #8
    Bendede öyledi ben güncelledim mesela
  • 31-10-2019, 17:22:41
    #9
    @Coskun; bey @FastPHP; bu konuda zorunluluk olabilir. Hesaba giriş yapılınca direk profil bilgileri alanı gelsin doldurmadan o alandan başka bir şey gösterilmesin tarzında önlem alınabilir.