Bazı kişilerin isim kısmında - yazıyor ve genelde multi filan çıkıyor. bunun dolması zorunlu değil mi
@Regex;
adı soyadı kısmı olmayan üyeler hakkında
8
●317
- 31-10-2019, 16:06:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Biz siteye elimizde kimlikle kağıda r10 yazıp fotoğraf çekerek üye olalım (şikayetci değilim), bundan 3-5 yıl önce hesap açanların hesapları patlatılsın, isimsiz multi olarak kullanılsın...
Bence de Ad - Soyad kısmı olmalı herkeste. Gizli kalsın baş harfleri haricinde ona bir şey diyemem ama olsun, ödemeyi kime istiyor nereye ödeme alıyor bilinmesi lazım ki üye ona göre önlem alsın. - 31-10-2019, 16:09:04evet bu konuda zorunluluk getirilebilir mi @Coskun; @FastPHP;hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle