• 31-10-2019, 01:47:37
    #1
    iyi geceler demek istedim sadece. valla bazen bi iyi geceleri bile aradığım oluyor belki arayana denk gelir..
  • 31-10-2019, 01:49:19
    #2
    Tamda yatmadan son mesajlara bakayım dedim
    İyi geceler ihtiyaç çok, iyi geceler.
  • 31-10-2019, 01:50:09
    #3
    İyi geceler,

    bunu da buraya bırakayım. Gece gece iyi gider.


    https://youtu.be/SZp-OERwFbQ?t=152
  • 31-10-2019, 01:52:58
    #4
    iyi geceler
  • 31-10-2019, 01:54:02
    #5
    Gerçekten bi iyi geceler mesajı bile atanımız yok iyi geldi teşekkürler. İyi geceler )
  • 31-10-2019, 01:55:23
    #6
    furkancetin97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi geceler demek istedim sadece. valla bazen bi iyi geceleri bile aradığım oluyor belki arayana denk gelir..
    bu saatte yatmak....ne bileyim,
    biraz erken değil mi yahu...
  • 31-10-2019, 01:58:05
    #7
    bagimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu saatte yatmak....ne bileyim,
    biraz erken değil mi yahu...
    pazartesi vizelerim başlıyor hocam 😂 sabah erken kalkıp akşama kadar çalışıyorum.. bölüm hukuk olunca bi dersten 3 soru için 250 sayfadan sorumlu oluyorsunuz😞
  • 31-10-2019, 01:58:11
    #8
    İyi geceler hocam.
    • ATA
    ATA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2019, 01:58:15
    #9
    İyi mi geceler gerçekten ? Size de iyi geceler