furkancetin97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi geceler demek istedim sadece. valla bazen bi iyi geceleri bile aradığım oluyor belki arayana denk gelir..
bu saatte yatmak....ne bileyim,
biraz erken değil mi yahu...