Merhabalar,

Sürekli olarak haftada bir bazen ayda bir kar amacı gütmediğim blogumda yazı yazıyorum. Bu hafta ki konu ise "Düşmek mi güzel yoksa durmak mı?"

Sizce hangisi?

Yazıyı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Değerli eleştirilerinizi ve yorumlarınızı merak ediyorum.