Selamün Aleyküm
ayın 22'sinde kargo verildi halen daha çıkış şubesinde gözüküyor bunun durumunu öğrenme imkanı yok mu acaba? Şubeyi arıyorum açıyorlar öylece bırakıyorlar konuşma yok. Kargo gerçekten verildi mi verilmedi mi bu konuyu nereden ve nasıl öğrenebiliriz bilgisi olan var mı?
aras kargo çalışanı yok mu?
3
●195
- 26-10-2019, 21:09:59Mesai saati dışındaymış Pazartesi günü arayacağım sağolun.imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle