• 26-10-2019, 20:59:09
    #1
    Selamün Aleyküm

    ayın 22'sinde kargo verildi halen daha çıkış şubesinde gözüküyor bunun durumunu öğrenme imkanı yok mu acaba? Şubeyi arıyorum açıyorlar öylece bırakıyorlar konuşma yok. Kargo gerçekten verildi mi verilmedi mi bu konuyu nereden ve nasıl öğrenebiliriz bilgisi olan var mı?
  • 26-10-2019, 21:05:07
    #2
    hocam facebook sayfasına yazın anlatın durumu buna benzer sorunu müşteri temsilcisi aradı sorunumu çözmüştü
  • 26-10-2019, 21:05:41
    #3
    4442552yi arayın hocam. 3 gündür kargo çıkış şubesinde. Ben de şubeye ulaşamıyorum. Acilen beni aramalarını talep ediyorum deyin. Yarım saat içinde şube sizi arıyor. Daha önce benim de başıma geldi.
  • 26-10-2019, 21:09:59
    #4
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4442552yi arayın hocam. 3 gündür kargo çıkış şubesinde. Ben de şubeye ulaşamıyorum. Acilen beni aramalarını talep ediyorum deyin. Yarım saat içinde şube sizi arıyor. Daha önce benim de başıma geldi.
    Mesai saati dışındaymış Pazartesi günü arayacağım sağolun.