Bu kod satırını biri açıklayabilir mi ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kod satırını biri açıklayabilir mi ?
11
●
561
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu kod satırını biri açıklayabilir mi ?
1
2
21-10-2019, 21:28:11
#10
BND
Üyeliği durduruldu
9. satır hatalı. /* */ arasına alırsanız düzelir.
21-10-2019, 21:32:52
#11
Alengirik
BND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
9. satır hatalı. /* */ arasına alırsanız düzelir.
O satır kırmızı olmuşsaten.Hocam ama kod hatalı olduğu için sanırım
21-10-2019, 21:42:45
#12
digiklan
4. satır da hatalı. C syntaxlı dillerde şart parantez içinde çalışır, 4. satırdaki ikinci parantez kapalı olacak açık değil.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler