• 21-10-2019, 15:10:17
    #1
    Ne oldu da böyle oldu site.. Google performans 100 üzerinden 17.. Her şey çok yavaş ..
  • 21-10-2019, 15:11:45
    #2
    Bu konu başlığıda hergün açılmaya başladı artık. Konu açmadan önce forumda arama yapmayı denedinmi güzel kardeşim ? Sorunun cevabını ufak bir araştırma yaparak bulabilirsin.
  • 21-10-2019, 15:12:26
    #3
    İnsan ister istemez geriliyor, r10 hayatımızda gerçekten büyük bir öneme sahip
    Yönetimin bu konuda çeşitli çalışmaları varmış, umarım yakında düzelir...
  • 21-10-2019, 15:13:01
    #4
    aynı konu defalarca açıldı açıklama yapıldı hiç yoktan cuma günüydü aynı konuyu tekrar açtılar.

    Fazla saldırı alması, Php sürümünün eski olması.Yükseltme için Uyumsuzluk sorunu dolayısı ile Fastphp aylardır her dosyayı yükseltmek için tek tek kodlaması ve yeni platforma hazırlaması.
  • 21-10-2019, 15:14:18
    #5
    Tamam baya yoğun online fazla ama işte ne bileyim burası da r10 yani gerçekten bğyük bir platform fakat son zamanlarda Aşırı yavaşladı bazen kesinti yapıyor ne bileyim eski r10 yok cidden ne zamandır açayım diyordum elinize sağlık
  • 21-10-2019, 15:20:16
    #6
    Yavaşlık gerçekten sinir bozucu, bir konuya giriyorum ikinci sayfaya geçicem bi bakıyorum hop r10 çöküyor, iki saat yüklenmiyor vs.
    Hayatımda hız konusunda tek sorun çıkaran site r10 Bir an önce düzelmesi umuduyla