R10 niye bu kadar yavaşladı ?
5
●232
- 21-10-2019, 15:13:01aynı konu defalarca açıldı açıklama yapıldı
hiç yoktan cuma günüydü aynı konuyu tekrar açtılar.
Fazla saldırı alması, Php sürümünün eski olması.Yükseltme için Uyumsuzluk sorunu dolayısı ile Fastphp aylardır her dosyayı yükseltmek için tek tek kodlaması ve yeni platforma hazırlaması. - 21-10-2019, 15:14:18Tamam baya yoğun online fazla ama işte ne bileyim burası da r10 yani gerçekten bğyük bir platform fakat son zamanlarda Aşırı yavaşladı bazen kesinti yapıyor ne bileyim eski r10 yok cidden ne zamandır açayım diyordum elinize sağlık

Bir an önce düzelmesi umuduyla