• 14-10-2019, 01:16:50
    #1
    Yarın tüm sıkıntısını ceremesini çektiğim üretimin eksiksiz şekilde faaliyete geçeceği gün.

    Daha önce çalışmalar oldu makina hataları ustaların nazları sebebiyle baya aksadı.
    Çok şükür ek ilave bir makina ile sıkıntısız devam edeceğiz

    Yarından itibari ile seneye Bugun sağlam bir yerde olmayı hedefliyorum. İnşaaaAlllaah

    Duanıza ihtiyacım var.
  • 14-10-2019, 01:17:59
    #2
    Allah utandırmasın inşallah
  • 14-10-2019, 01:19:25
    #3
    Hawk8220 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah utandırmasın inşallah
    Allah razı olsun dostum
  • 14-10-2019, 01:20:06
    #4
    Allah yardımcınız olsun
  • 14-10-2019, 01:21:09
    #5
    Her şey gönlünce olsun hocam.
  • 14-10-2019, 01:21:35
    #6
    Allah utandırmasın kardeşim, hakkında hayırlısı olsun inşaAllah...
  • 14-10-2019, 01:21:52
    #7
    Umarım her şey istediğiniz gibi olur.
  • 14-10-2019, 01:25:35
    #8
    Allah yardımcınız olsun.
  • 14-10-2019, 01:30:06
    #9
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam.