Her ne kadar IVR gibi şeyleri sevmesem ve hoş görmesem de sorunun cevabını vereyim, yönlendirme yaparsan senin kendi gsm hattından kesinti yapar ve yaptığı bu kesinti dakika haklarından değil hattındanki tl bakiyenden keser veya faturana yazar. Kesin bilgi.