• 10-10-2019, 00:01:53
    #1
    Merhaba, yaz aylarında hiçbir şekilde kepeklenmeyen saçım sonbahar ve kış aylarında kepeklenmeye başlıyor.
    İlk baharda son buluyor. Önerebileceğiniz bir çözüm var mı? Bu durumdan çok rahatsızım.
  • 10-10-2019, 09:41:22
    #2
    https://urun.n11.com/sampuan/vichy-d...B&gclsrc=aw.ds

    Bunu kullan dostum dua ediceksin
  • 10-10-2019, 12:25:56
    #3
    Aynı sorundan bende müzdaribim kabuklanma ve kepeklenme oluyor.
  • 10-10-2019, 18:28:09
    #4
    Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sorundan bende müzdaribim kabuklanma ve kepeklenme oluyor.
    Hocam biraz garip bir yöntem buldum ama çözüme ulaştım. Saçını tamamen ıslat diplerine kadar, toz çamaşır deterjanı ile şampuanlamadan önce yıka, biraz derini yakabilir. Daha sonra normal şampuan ile yıka ve sonucu gör.
    Komik ve zararlı bir yöntem fakat şuan kepekler ve kabuklanma tamamen yok oldu tavsiye ederim.