• 09-10-2019, 10:18:55
    #1
    Merhaba

    Şimdi dikkatimi çekti yanlışlıkla yazınca

    r10.com r10.net e yönlendirilmiş. Bu domain önceden sizde değildi sanırsam hatta bi ara satışdaydı diye hatırlıyorum.

    H.olsun almışınız aldıysanız tabi Çok güzel olmuş.

    Eğer ilk fark eden ilk kutlayan bensem @Coskun; bi hediye üyelik neyim yollar kuyruğunu doğrultmak için ağa sensin sonuçta
  • 09-10-2019, 10:21:12
    #2
    Evet alacaklarını söylemişti @Coskun;
  • 09-10-2019, 10:21:18
    #3
    Benim bildigim r10.net domainide sahiplerinde degil, kira oduyorlar. Sehir efsaneside olabilir. Ramazan iftar bulusmasinda boyle bir muhabbet donmustu
  • 09-10-2019, 10:23:02
    #4
    KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet alacaklarını söylemişti @Coskun;
    Şimdi dikkatimi çekti
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildigim r10.net domainide sahiplerinde degil, kira oduyorlar. Sehir efsaneside olabilir. Ramazan iftar bulusmasinda boyle bir muhabbet donmustu
    Belki almıştır belkide kira ama almışsa çok iyi olmuş
  • 09-10-2019, 10:23:32
    #5
    Uzun süre önce alınmıştı yeni yönlendirilmiş sadece.
  • 09-10-2019, 10:25:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim ödül çatal bıçak setiydi.
  • 09-10-2019, 10:26:08
    #7
    Administrator
    OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildigim r10.net domainide sahiplerinde degil, kira oduyorlar. Sehir efsaneside olabilir. Ramazan iftar bulusmasinda boyle bir muhabbet donmustu
    r10.net
    r10.com
    r10.com.tr
    r10.us
    r10.biz ve işimize yarayacak diger uzantıları da aldım .com ve .com.tr icin iyi para ödedim Marka da Radore uzerine kayıtlıydı onuda ben aldım. Sorun yok artık böyle diyenler olursa Whois çekmeyi öğretin.
  • 09-10-2019, 10:27:04
    #8
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net r10.com r10.com.tr r10.us r10.biz ve işimize yarayacak diger uzantıları da aldım Marka da Radore uzerine kayıtlıydı onuda ben aldım. Sorun yok artık böyle diyenler olursa Whois çekmeyi öğretin.
    H.olsun valla sevindim çok güzel olmuş kira vs yok ozaman bu güzel olmuş
  • 09-10-2019, 10:27:15
    #9
    98 kayıtlı