Evet alacaklarını söylemişti
@Coskun;
Şimdi dikkatimi çekti
Benim bildigim
r10.net domainide sahiplerinde degil, kira oduyorlar. Sehir efsaneside olabilir. Ramazan iftar bulusmasinda boyle bir muhabbet donmustu
Belki almıştır belkide kira ama almışsa çok iyi olmuş