KaRNeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet alacaklarını söylemişti @Coskun;
Şimdi dikkatimi çekti
OmerTutasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildigim r10.net domainide sahiplerinde degil, kira oduyorlar. Sehir efsaneside olabilir. Ramazan iftar bulusmasinda boyle bir muhabbet donmustu
Belki almıştır belkide kira ama almışsa çok iyi olmuş