Buna haklari olmayabilir fakat bence senin biraz esnek davranman gerekirdi.Sonuçta sen gidince kız arkadaşın yine orada kalacak.Sadece bu düşünce için daha nazik davranip tabiki falan diyebilirdin.Fevri davranmak hiç bir zaman insana fayda getirmez.
Bir atasözümüz der ki ; Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır.
Kız Arkadaşımın Yurdunda Başıma Gelenler
47
●2.514
- 07-10-2019, 02:24:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence adam anlatmiş haklikaramesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 02:24:39Kesinlikle haklisiniz. Nazik bir şekilde ikaz etseler tabii ki hak verir hemen çekilirdim. Fakat abes abes konuştular ve sanki babasının ogluymusum gibi dalga geçer şekilde konuşmalar yaptılar.azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 02:25:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Doğrusunu yapmışsınız fakat neden bu kadar gerildiler anlamadım, herkes çok gergin memlekette..Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 02:27:37Kız yurtlarının önüne iti kopuğu cins cins insanlar geliyordur. Nereden bilsin zorla taciz etmediğini. Belki zorla kız arkadaşı olma çabasında olmadığını. Bunları düşünerek hareket ettikleri için kendilerine teşekkür etmen gerekir. Polis çağırdılarsa takdir edilmeliler. Yarın kız arkadaşına biri musallat olsa polis orada olduğunu bilirsin.
- 07-10-2019, 02:28:06Çok normal bir davranış. Akşama kadar ne tiplerle muhatap oluyorlar onlarda. Özellikle yurt önünde konuştuğunuz için adli bir vukuat çıkartsanız yurt sorumlu olacak. O yüzden işi sıkıya alıyorlar.
- 07-10-2019, 02:28:50Yaptıkları zaten doğru birşey. Ama oraya ilk gittiğimizde neden nazikçe uyarı almıyoruz? Yani onlar insan da biz mi değiliz kapıdan köpek kovar gibi kovuyorlar ?KaRneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2019, 02:30:31Hakları var hocam kız yurdu sonuçta ülkemizin kız ve kadın konusundaki düşünce kitlesini biliyorsundur ki bence buna sevinki sevgilin en azından güvende
Ek olarak harbiden başka yer mi kalmadı yurdun önünde konuşuyorsun ??
Edit : hocam nazikçe demişsinde onlarda insan ve kız yurdu güvenliği ne tarz insanlarla muhattap oluyorlardır sen düşünsene sırf kız arkadaşının güvenliği sağlansın diye ha biraz mesleki egosuda olabilir onuda artık senin güzel diline kalmış ben düzgünce konuşarak ne sorunları çözdüm ohooo
kız arkadaş zaten sizin kız arkadaşınız akşama kadar nerde konuşmak isterseniz saatlerce konuşun hocam da, kız yurdu sonuçta, evin kapısının önü değil. apartman önü değil.