bu forumu sevmem tamamen ticaridir. Geçen bir baktım adamla siyasi olarak tartışmışız konu linki atınca eleman anladım. Tamamen ayrı ideolıjideyiz. Bazı haber başlıkları siyasete çevirme olanağı var. Bu forumda ki düzeni değiştirir. Ekşiye çevirmeye gerek yok. Bence sınırlandırma getirilmeli nacizane.