Bir matbaacı olarak bir kaç bilgi veriyim istedim.

Baskıyı kendin yapacak isen kazanabilirsin evet ama malum kur fiyatları ortada ve bu sökterde ki bütün hammaddeler döviz üzerinden satılıyor. İlk başlarda sana biraz maliyetli çıkabilir.

Tabi önceleri kendin dışarıda bastırarak senin için daha uygun hale gelebilir.

Baskı çeşitleri çok fazla. Transfer baskı, serigrafi baskı vs yöntemleri var. Değişik ve yapılmamış tasarımla ile serigrafta güzel baskılar yapılabileceğini düşünüyorum. Fakat bu işin ustalığı ciddi uğraşlar ve emek gerektirmektedir. Aralarında en zoru bile olabilir. İşin tekniğini kaptıktan sonra serigraf ile evde bile baskı yapabilirsin.