• 02-10-2019, 09:55:34
    #46
    LPG'ye de zam geldi o ne olacak 27 kuruş
  • 02-10-2019, 10:30:44
    #47
    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LPG'ye de zam geldi o ne olacak 27 kuruş
    Evet ben petrolde çalışıyorum gece pompaya yansıdı gelsin zamlar hocam milletimize haktır. Sustuğumuz her günün bedelini ödüyoruz.
  • 02-10-2019, 10:33:17
    #48
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ben petrolde çalışıyorum gece pompaya yansıdı gelsin zamlar hocam milletimize haktır. Sustuğumuz her günün bedelini ödüyoruz.
    Hocam olayı yanlış anlamışsınız, ülke olarak ekonomimiz uçuşa geçtiği için, ülke olarak zenginleştiğimizden artık bir şeyleri ucuza alan fakir ülkeler gibi olmamalıyız ve her şeye daha fazla para vermemiz gerekiyor.
  • 02-10-2019, 10:41:17
    #49
    önümüz kış
  • 02-10-2019, 11:27:51
    #50
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önümüz kış
    Battaniyeler hazır
  • 02-10-2019, 11:39:56
    #51
    Platin üye
    asgari ücrete zaman yapılacakya ,
    öncesi ve sonrası zam politikasını başlattılar
  • 02-10-2019, 15:43:35
    #52
    bence yapılan zam az bile. avrupada en ucuz elektriği biz kullanıyoruz.
  • 02-10-2019, 19:15:21
    #53
    Başlığa katılıyorum.
  • 02-10-2019, 20:28:10
    #54
    Alıntı
    Forum içerisinde siyasi yada siyaset çağrıştıran tüm konular silinecektir,
    Mesajın siyasi olduğu son derece açık ve burada yasak bildiğim kadarıyla.
    Verdiği vaatleri yerine getirmeyip insanları aptal yerine koyan heykelci zihniyeti de eleştirelim lütfen.