Evet ben petrolde çalışıyorum gece pompaya yansıdı gelsin zamlar hocam milletimize haktır. Sustuğumuz her günün bedelini ödüyoruz.
Hocam olayı yanlış anlamışsınız, ülke olarak ekonomimiz uçuşa geçtiği için, ülke olarak zenginleştiğimizden artık bir şeyleri ucuza alan fakir ülkeler gibi olmamalıyız ve her şeye daha fazla para vermemiz gerekiyor.