• 27-09-2019, 15:51:40
    #19
    Belki pkk lı bir admin banlamıştır. Madem öyle bir daha da ekşiye girmeyelim. Hoş hiçbir zaman üyelik açmaya bile tenezzül etmediğim bir yer. Bana çok itici geliyor sözlük gibi siteler.
  • 27-09-2019, 15:51:42
    #20
    https://eksisozluk.com/pkk--57258?p=1 pkk başlığında tonla pkkya söven var hocam. yorumlar da silinme falan da yok. Bence sizin de bir hatanız olabilir. hatta şu başlığa birer pkkya sövme yorumu atalım herşey belli olur.
  • 27-09-2019, 15:53:47
    #21
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allaha sövülen yerde sizin işiniz nedir anlamış değilim ?
    Allah'a sövenlere sövmek!

    Ekşi'nin tamamı dinsiz kitapsız vatan haini değil. İçinde akıl sahipleri de var.
  • 27-09-2019, 15:55:06
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne yazdığını kime ne dediğini söyleseydin keşke.
  • 27-09-2019, 15:55:09
    #23
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://eksisozluk.com/pkk--57258?p=1 pkk başlığında tonla pkkya söven var hocam. yorumlar da silinme falan da yok. Bence sizin de bir hatanız olabilir. hatta şu başlığa birer pkkya sövme yorumu atalım herşey belli olur.
    Ben PKK'lı yazara sövdüm. Muhtemelen şikayet etti. Sonrasında zaten giremedim.
  • 27-09-2019, 16:05:12
    #24
    İyi ya da kötü Türkiye'nin en önemli sosyal medya platformu bence. Haber kanallarının, büyük haber sitelerinin üç maymunu oynadığı birçok konunun gündeme getirilmesinde önayak oldu. Yönetimde pkk sempatizanı var mıdır bilemiyorum ama bir örnekten yola çıkarak büyük bir platformu karalamak doğru olmaz.
  • 27-09-2019, 16:05:20
    #25
    Civan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben PKK'lı yazara sövdüm. Muhtemelen şikayet etti. Sonrasında zaten giremedim.
    Çelişiyorsunuz hocam. Konuda PKK'ya sövdüm diyorsunuz, burada da PKK'lı yazara sövdüm diyorsunuz. Siz yazara direkt söverseniz olacağı budur.

    Ayrıca yazarın PKK'lı olduğunu nereden çıkardınız? PKK'yı öven entryleri mi var? PKK'yı öven entryleri atanları da banlıyor.
  • 27-09-2019, 16:21:44
    #26
    Terör örgütüne sempati duyanlar ya sadisttir ya da geri zekalıdır.
    Şundan dolayı gerizekalıdır diyorum:Ömründe bir kere doğuya gitmemiş, örgütün içerisindeki gerçek militanların ne kadar cahil olduklarından, dağda ne kadar sefil bir hayat sürdüklerinden habersizler.
    Kamplardan kaçıp canını kurtaran itirafçıların söylediklerine göre kampta her türlü adaletsizlik, uyuşturucu tecavüz vs olaylar dönüyormuş. Zaten bunları tahmin etmek zor değil. Kanunun olmadığı yerde zorbalık hüküm sürer.
    Bu yüzden sempatizanların içinde bu durumdan haberdar olanlar sadisttir, toz pembe hayaller ile inananlar da tam bir geri zekalıdır.
  • 27-09-2019, 16:30:14
    #27
    gecoist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terör örgütüne sempati duyanlar ya sadisttir ya da geri zekalıdır.
    Şundan dolayı gerizekalıdır diyorum:Ömründe bir kere doğuya gitmemiş, örgütün içerisindeki gerçek militanların ne kadar cahil olduklarından, dağda ne kadar sefil bir hayat sürdüklerinden habersizler.
    Kamplardan kaçıp canını kurtaran itirafçıların söylediklerine göre kampta her türlü adaletsizlik, uyuşturucu tecavüz vs olaylar dönüyormuş. Zaten bunları tahmin etmek zor değil. Kanunun olmadığı yerde zorbalık hüküm sürer.
    Bu yüzden sempatizanların içinde bu durumdan haberdar olanlar sadisttir, toz pembe hayaller ile inananlar da tam bir geri zekalıdır.
    Güzel özetlediniz. Batıdan pkk nın avukatlığına soyunmak kolay tabi dediğiniz gibi oraları görmemiş, gerçekleri yaşamamış biri bilemez. Ben bi doğulu olarak söylüyorum örgüt yöneticilerinin, elebaşlarının Işidden hiç bi farkı yok. En ufak bi sözlü eleştiriyi dahi kaldıramıyolar, eğer eleştirirsen artık sen bir ölüsün. Zaten 40 binden fazla örgüt içi infazın sebebide budur. Gerçek birer dikdatörler. Öcalanın karısı geçmişte öcalandan boşanırken öcalana mahkeme salonunda sen bir dikdatörsün diye bağırmasının sebebide budur.