Terör örgütüne sempati duyanlar ya sadisttir ya da geri zekalıdır.
Şundan dolayı gerizekalıdır diyorum:Ömründe bir kere doğuya gitmemiş, örgütün içerisindeki gerçek militanların ne kadar cahil olduklarından, dağda ne kadar sefil bir hayat sürdüklerinden habersizler.
Kamplardan kaçıp canını kurtaran itirafçıların söylediklerine göre kampta her türlü adaletsizlik, uyuşturucu tecavüz vs olaylar dönüyormuş. Zaten bunları tahmin etmek zor değil. Kanunun olmadığı yerde zorbalık hüküm sürer.
Bu yüzden sempatizanların içinde bu durumdan haberdar olanlar sadisttir, toz pembe hayaller ile inananlar da tam bir geri zekalıdır.