• 26-09-2019, 02:04:16
    #1
    Dostlar, her ay trabzona gidiyorum. Her ay oto kiralamak istiyorum. 1,5 gün kalıyorum ve en fazla 50-60km yol yaparım. Kendi aracını kiralamak isteyen olur mu?
  • 26-09-2019, 04:05:13
    #2
    Normalde 2 gün mü araç kiralıyorsunuz?
    Hangi amaç ile kiralıyorsunuz? (gezme, ulaşım, iş)
    Köylerde mi merkezde mi kullanıyorsunuz?
    Aklınızdaki günlük ücret?