Kutuyu zorla aç ve internetini bağlat. İnternet ve bilgisayar kullanman yasal olarak kısıtlanmadıysa böyle bir hakkı yok. Bu arada adama da işlerinin aksadığını ve maddi zarar için dava açacağını söyle.
Arkadaşlar hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim. Sorun biraz önce halloldu.
TT ekibi geldi ve port kutusunun saklandığı dolabın başında yöneticiyi aradı. Yönetici yine aynı şekilde zırvalayınca "iyi o zaman ben tutanak tutuyorum, 20.000 lira ceza yazıyorum buraya benim kutumu gasp ettiğin için." dedi. Yönetici avukatına danışmış o da bunu yapmaya hakları var deyince geri vites yaptı. Sorun çözüme kavuştu
Kapıya kadar da hardcore geçirseydiniz keşke, sonuçta geleneğimizdir..