• 20-09-2019, 16:30:44
    #1
    numara Datası satan Şeref yoksunu kişiliksizler yüzünden bıktım. gün içinde 4 5 tane reklam mesajları geldi. bunlara kesin önlem var mı ? her gün böyle mesajlar geliyor artık.

    En son mesaja bak: acill 5000 ile 20000 tl arası gelir elde etmek isteyen bay çalışma arkadaşları aranıyor..




    Şikayet etmek isteyenler: https://tiss.gtb.gov.tr/TISS/gtb/taahhut_oauth.xhtml
  • 20-09-2019, 16:31:53
    #2
    #Sağlayıcı ^^
    Telefon numaranızın son 2 hanesini değiştirebilirsiniz. Mesajlarda iptal linki yoksa şikayet edebilirsiniz büyük cezaları vardır.
  • 20-09-2019, 16:33:02
    #3
    KorkmazMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numaranızın son 2 hanesini değiştirebilirsiniz. Mesajlarda iptal linki yoksa şikayet edebilirsiniz büyük cezaları vardır.
    iptal linki yok en son gelen mesajda onların sitesine dahi girmedim polajans mıdır nedir. bimeremi şikayet etmeliyim bunları
  • 20-09-2019, 16:33:02
    #4
    Engelleme olmuyor ki.
    Çok kötü birşey çok.
  • 20-09-2019, 16:34:33
    #5
    Rehbede kaydi olmayan mesajlar direk cop kutusuna gidip silinse.uygulamacilar boyle bi yazilim yapabilir aslinda
  • 20-09-2019, 16:35:00
    #6
    Aynı mesaj bana da geldi. Bununla beraber her gün iddaa bahis mesajları da geliyor defalarca kendilerine ulaşıp numaramı silin iddaa bahis ile alakam yok dememe rağmen sildik bir daha reklam mesajı almayacaksınız diyorlar ama yine devam ediyor.
  • 20-09-2019, 16:36:02
    #7
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rehbede kaydi olmayan mesajlar direk cop kutusuna gidip silinse.uygulamacilar boyle bi yazilim yapabilir aslinda
    Telefonlarda engelleme var.
    Ama mesela adam bugün Adnan ismi ile.mesaj atıyor, yarın Mehmet adıyla. Nasıl engel olunacak buna?
    Onun haricinde devlet kurumları mesaj atıyor.
    B0 kodu ile vs..
  • 20-09-2019, 16:36:34
    #8
    #Sağlayıcı ^^
    Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iptal linki yok en son gelen mesajda onların sitesine dahi girmedim polajans mıdır nedir. bimeremi şikayet etmeliyim bunları
    Banada kayıt olmadığım ve r10`da olan sms panel sahiplerinden smsler geliyor bir kaç gün sonra konu açacağım ve hepsini yazacağım. Ardından gidip şikayet edeceğim günlük 3-4 mesajda bana geliyor.
  • 20-09-2019, 16:37:21
    #9
    Şikayet yerine geldigimde sms atan numarayı istiyor. ama numara yok alpyılmaz diye kayıtlı isim numara yok.