Alpagu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iptal linki yok en son gelen mesajda onların sitesine dahi girmedim polajans mıdır nedir. bimeremi şikayet etmeliyim bunları
Banada kayıt olmadığım ve r10`da olan sms panel sahiplerinden smsler geliyor bir kaç gün sonra konu açacağım ve hepsini yazacağım. Ardından gidip şikayet edeceğim günlük 3-4 mesajda bana geliyor.