• 18-09-2019, 20:19:42
    #1
    Ben bir hata yaptım, siz yapmayın. Öğrencilerime dökümanlar hazırlamak ve başarılı ödevleri kaplamak için "Olympia Laminator A 340 Combo" laminasyon makinesi sipariş ettim. Aradan yaklaşık 1 ay geçti. Ne dönüş yapıyorlar, ne bilgi veriyorlar. Lanet olsun böyle hizmete. Utanmadan 5-7 iş günü yazıyorlar siteye. Para verip üstüne sinir krizi geçirmek isteyenler düşünmeden alışveriş yapsın.

    Gerçekten internernet üzerinden yüzlerce ürün alan birisi olarak bu rezil siteye nereden bulaştım ben de inanamıyorum. 3-5 kuruş fazla verin, bunlardan uzak durun derim..
  • 18-09-2019, 20:23:32
    #2
    Her teknolojik üründe reklam verip en üstte çıkıyorlar şikayet vara baksaydınız keşke sizin gibi yüzlerce insan var siz sipariş verdikten sonra muhtemelen yurt dışından getirmeye çalışıyorlar
  • 18-09-2019, 20:24:23
    #3
    Bu site sipariş bazlı yurt dışından ürün getiren bir site, bu nedenle zaten bu gecikmeler kaçınılmaz
  • 18-09-2019, 20:24:24
    #4
    Geçmiş olsun hocam. İade talebiniz ve şikayet yazışmalarınız ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmanızı tavsiye ederim.
  • 18-09-2019, 20:25:03
    #5
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her teknolojik üründe reklam verip en üstte çıkıyorlar şikayet vara baksaydınız keşke sizin gibi yüzlerce insan var siz sipariş verdikten sonra muhtemelen yurt dışından getirmeye çalışıyorlar
    evet öyle yapıyorlarmış. o kadar reklam çıkmışlar ki güven hissi yaratıyorlar. ben de hiç inceleme gereği duymamıştım.



    Serdar449 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. İade talebiniz ve şikayet yazışmalarınız ile Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurmanızı tavsiye ederim.
    evet uğraşacağız mecburen..
  • 18-09-2019, 20:27:56
    #6
    Google denen alemeti farikayı kullanmayı deneseydiniz burada feryat figan konu açmazdınız. Kendileri geç ve güç şekilde de olsa teslimatı yaparlar.
  • 18-09-2019, 20:28:10
    #7
    Bende bir parça almıştım baktım gelmiyo zorla iade ettirdim. Bide telefonlarada çok zor çıkıyorlar.
  • 18-09-2019, 20:30:53
    #8
    Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google denen alemeti farikayı kullanmayı deneseydiniz burada feryat figan konu açmazdınız. Kendileri geç ve güç şekilde de olsa teslimatı yaparlar.
    feryat figan konu açmadım dostum, başkaları mağdur olmasın diye uyardım...
  • 18-09-2019, 20:43:11
    #9
    KAYIBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet öyle yapıyorlarmış. o kadar reklam çıkmışlar ki güven hissi yaratıyorlar. ben de hiç inceleme gereği duymamıştım.





    evet uğraşacağız mecburen..
    Yerleri perpada bi baskına gidebilirsiniz.