Ben bir hata yaptım, siz yapmayın. Öğrencilerime dökümanlar hazırlamak ve başarılı ödevleri kaplamak için "Olympia Laminator A 340 Combo" laminasyon makinesi sipariş ettim. Aradan yaklaşık 1 ay geçti. Ne dönüş yapıyorlar, ne bilgi veriyorlar. Lanet olsun böyle hizmete. Utanmadan 5-7 iş günü yazıyorlar siteye. Para verip üstüne sinir krizi geçirmek isteyenler düşünmeden alışveriş yapsın.
Gerçekten internernet üzerinden yüzlerce ürün alan birisi olarak bu rezil siteye nereden bulaştım ben de inanamıyorum. 3-5 kuruş fazla verin, bunlardan uzak durun derim..
NANOKATALOG sitesinden uzak durun!!!
10
●610
- 18-09-2019, 20:23:32Her teknolojik üründe reklam verip en üstte çıkıyorlar şikayet vara baksaydınız keşke sizin gibi yüzlerce insan var siz sipariş verdikten sonra muhtemelen yurt dışından getirmeye çalışıyorlar
- 18-09-2019, 20:25:03evet öyle yapıyorlarmış. o kadar reklam çıkmışlar ki güven hissi yaratıyorlar. ben de hiç inceleme gereği duymamıştım.ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet uğraşacağız mecburen..Serdar449 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-09-2019, 20:28:10Bende bir parça almıştım baktım gelmiyo zorla iade ettirdim. Bide telefonlarada çok zor çıkıyorlar.
- 18-09-2019, 20:30:53feryat figan konu açmadım dostum, başkaları mağdur olmasın diye uyardım...Pochinki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2019, 20:43:11Yerleri perpada bi baskına gidebilirsiniz.KAYIBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle