KAYIBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet öyle yapıyorlarmış. o kadar reklam çıkmışlar ki güven hissi yaratıyorlar. ben de hiç inceleme gereği duymamıştım.





evet uğraşacağız mecburen..
Yerleri perpada bi baskına gidebilirsiniz.