• 09-08-2008, 19:50:51
    #1
    arkadaşlar bu savaş neden çıkdı? daha yeni haberim olduda

    yaklaşık 2.000 kişi ölmüş
  • 09-08-2008, 20:06:25
    #2
    siyaset yasak ...
  • 09-08-2008, 20:08:07
    #3
    Alıntı
    siyaset yasak ...
    bu siyasete girmiyor girse bile bu bir savaş
  • 09-08-2008, 20:13:47
    #4
    kafkaslarda sorunlu olan güney osetya ya gürcistan saldırıyor. osetyada rusyadan yardım istiyor. rusyada kendi bölgesindeki savaşa kayıtsız kalamayacağı söyleyip osetyanın yardım çağrısına karşılık veriyor ve gürcistana saldırıyor.
    Gürcistanda Abd den yardım istiyor. Abd de savaşa katılırsa gürcistan-osetya savaşı olmaktan çıkıp Rusya-Abd savaşı olacak. Arada yine Türkiye kaynayacak :/
  • 09-08-2008, 20:23:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tüylerim diken diken oldu her bir şarapnel parçası yaklaşık 1 kg diyor muhabir insanın bir yerine saplansa hissedecegi acıyı düşünün artık:S
  • 09-08-2008, 22:15:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ölen insanlar hepsi çok zalim..
    Allah kimseyi o durumlara düşürmesin artık haber izliyesim bile kalmadı
  • 09-08-2008, 22:17:03
    #7
    kesinlikle abd ortam yokluyor.
  • 10-08-2008, 19:16:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    unlem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siyaset yasak ...

    iyi oku siyasetle ilgili herhangi bir cümle varmı
    ortada binlerce kişinin ölümü söz konusu
  • 11-08-2008, 19:09:19
    #9
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi oku siyasetle ilgili herhangi bir cümle varmı
    ortada binlerce kişinin ölümü söz konusu
    bilmiyordum. (!)