• 01-09-2019, 18:42:21
    #2
    1996-1997 Efes Net ile bağlanıyordum Karşıyaka'da. Bu sesi çok dinledim...
  • 01-09-2019, 18:57:52
    #3
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1996-1997 Efes Net ile bağlanıyordum Karşıyaka'da. Bu sesi çok dinledim...
    İkimizden başkası bilmiyor galiba :/
  • 01-09-2019, 19:09:30
    #4
    Ne faturalar öderdik şimdi daha az geliyo
  • 01-09-2019, 20:29:27
    #5
    Kurumsal Üye
    İxir ah ixir mynet ve kum oyunu
  • 01-09-2019, 20:31:43
    #6
    56 kbit/sn Ne günlerdi beeee
  • 01-09-2019, 20:33:02
    #7
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İxir ah ixir mynet ve kum oyunu
    01.03.2018 tarihinden itibaren kapatılmıştır. TTNET DIAL-UP paketleri, size çevirmeli internet hizmetinden çok daha fazlasını sunar

    https://kurumsal.turktelekom.com.tr/...t-dial-up.aspx
  • 01-09-2019, 21:02:39
    #8
    Teoman bu arı arı klibinin son sesi. Gençler bilemiyor 😂
  • 01-09-2019, 22:48:38
    #9
    Egenet vardı 1998 yılında disket vermıslerdı bırde.Sonra ixir filan çıkmıstı hala orjınal cd si duruyor