• 31-08-2019, 21:28:03
    #1
    arkadaşlar ankara'da yarın oto yıkama dükkanı için 100 + bahşişle çalışacak biri lazım.

    Öğle yemeği var.
    Yer Ümitköy Beysukent

    Elemanın birisi işten çıktı. Yarın en yoğun gün bari yarınlığına bir kişi lazım. İlgilenen varsamesaj atsın
  • 31-08-2019, 22:07:47
    #2
    Hocam size eleman dayanmıyor şartlar biraz ağır galiba
  • 31-08-2019, 22:09:41
    #3
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam size eleman dayanmıyor şartlar biraz ağır galiba
    Biz çıkardık hocam, gelen bayan müşteriye sarkıntılık etmiş, ardından arabanın bir tanesinden mermi almış. Bu işte güven çok önemli birde elit bir semtte oto yıkama.
  • 31-08-2019, 22:55:58
    #4
    pm atıldı
  • 01-09-2019, 09:44:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @Enes65532; Ankara ' daydın galiba sen bi görüş hocamla
  • 02-09-2019, 11:24:10
    #6
    Yer çok uzak Akdere de oturuyorum nasıl gelicem hiç bilmem @ibrahim10line;