• 24-08-2019, 12:43:38
    #1
    Kurumsal PLUS
    Paraşüt' te aylık aboneliğim var. Her ayın 27'sinde karttan çekip yeniliyor aboneliği. Ancak bu ödeme periyoduna yaklaştığında panele girmeden önce abonelik bilgileriniz cart curt diye orada yıllık abone yapmaya çalıştığı bir arayüz çıkarıyor. Uygulamaya dön diyorsun uygulamaya geçiyor.

    Şimdi bu arkadaşlar bana yıllık aboneliği satacam o şeyi gözüne sokacam diye uygulamaya girdirtmiyorlar. Sorun olmuş sistemlerinde uygulamaya dön dediğin halde aynı sayfayı tekrarlıyor. Bir de haftasonu çalışmıyorlarmış telefon desteği yok. Mail attım cevap yok. Tam da kdvnin son günü. Muhasebe fatura bekliyor. ulaşamıyorum sisteme.
  • 24-08-2019, 12:52:25
    #2
    Kurumsal PLUS
    Bir sonraki ay iptal edin görsünler yıllıgı.
  • 24-08-2019, 12:53:30
    #3
    Böyle bir hizmette hafta sonu çalışmamak rezillik. Bende ay sonu onlara geçmeyi planlıyordum birde
  • 24-08-2019, 13:03:13
    #4
    Online çalışan sistemler her zaman sıkıntılıdır.
    Bilgileriniz başkaların elinde istediği zaman ulaşamama imkanınız var.
    Önermiyorum bu tarz sistemleri.