• 20-08-2019, 22:14:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Az önce ufak bi sallantı yaşadık çok kısa süreliydi. Ben etimin çekildiğini düşünmüştüm meğer deprem olmuş. Annem söyleyince avizeye baktım hafif sallanıyordu. geçmiş olsun tüm Ankaralılara.
  • 20-08-2019, 22:15:02
    #2
    Dün akşam saat 3 4 sıralarında da oldu hocam.
  • 20-08-2019, 22:15:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 20-08-2019, 22:17:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    geçmiş olsun umarım maddi manevi zarar yoktur kimsede
  • 20-08-2019, 22:17:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yataydeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün akşam saat 3 4 sıralarında da oldu hocam.
    Yataktaydım sanırım ondan hissetmedim. o an sandalyede oturduğum için hissettim.
  • 20-08-2019, 22:19:07
    #6
    3.4 olmuş yurt dışı siteden baktım
    orta anadolu fayı sıkıntı çıkarmaz inşallah.
    bolu tüneli civarı epey zamandır suskun

    geçmiş olsun
  • 20-08-2019, 22:19:16
    #7
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yataktaydım sanırım ondan hissetmedim. o an sandalyede oturduğum için hissettim.
    İkisini de hissetmedim kardeşim dedi deprem oldu diye inanmadım avizeye baktığımda baya bir sallanıyordu öyle anladım.
  • 20-08-2019, 22:19:23
    #8
    İlgintir bu seferki sağa sola şeklinde değil. Alttan vurmalı oldu. Zıplatmalı.
  • 20-08-2019, 22:19:42
    #9
    Geçmiş olsun, Allah daha büyüklerinden korusun.
    Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben etimin çekildiğini düşünmüştüm
    Şu kısıma güldüm hocam