Profesor112 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yataktaydım sanırım ondan hissetmedim. o an sandalyede oturduğum için hissettim.
İkisini de hissetmedim kardeşim dedi deprem oldu diye inanmadım avizeye baktığımda baya bir sallanıyordu öyle anladım.