Logitec g230 ses kayıtta gürültü çok
2
●81
- 19-08-2019, 12:16:40Logitec g230 kullanıyorum ses kaydetttimde arkada aşırı bir ugultu ve gürültü oluyor. Bunun nedeni nedir?
- 19-08-2019, 12:55:02hocam konunuzla alakalı değil ama genede yazmak istedim. dün bit pazarında gezerken aynı ürünü gördüm kaç para olur dedim 10 tl olur evlat dedi adam. kulaklıkların sadece oynadığı yerlerde kırıllar vardı. ufak bir işcilikle taş gibi yaptım şuan sorunsuz kullanıyorum mic ve hoparlörleri cok iyi basları oldukça güzel ve kablosu uzun. fiyatına baktm 399 tl yazıyor bence ürünün garentisi varsa bi yollayın cunku bnm aldıgım 10 tllik ürün cok cok iyizeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
