• 19-08-2019, 04:28:00
    #19
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya vurursa
    Oslo'yu Türk mahallesi yaparım 😁
    SoftVia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde oynayabiliyor muyuz ?
    Yok hocam , Norveç'te yerleşik olmanız gerekiyor. SS'de site adresinin gözüktüğünü görünce bahisçiler yüklenir siteye diye düşündüm 😁
  • 19-08-2019, 04:29:55
    #20
    NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁


    Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum

    Tek istediğim şey bu 🤣
    Boşver sen r10 nu ne yapacan ?
    Sen hele bir PM gel 😂😂
  • 19-08-2019, 04:31:04
    #21
    sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşver sen r10 nu ne yapacan ?
    Sen hele bir PM gel 😂😂
    Hahahaha 🤣
  • 19-08-2019, 04:45:26
    #22
    3 5 bir şeyler ateşlersin artık
  • 19-08-2019, 05:00:37
    #23
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 5 bir şeyler ateşlersin artık
    O değilde herkes paraya odaklanmış , 1 tane doğum günün kutlu olsun diyen çıkmadı 😅
  • 19-08-2019, 06:41:59
    #24
    Doğum günün kutlu olsun hocam 😊

    Eksiği de ben kapatayım ,😊
  • 19-08-2019, 07:11:12
    #25
    silgitsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günün kutlu olsun hocam 😊

    Eksiği de ben kapatayım ,😊
    Eyvallah 😂😂😂
  • 19-08-2019, 15:00:32
    #26
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    2 - 3- 14 - 15 - 16 -17 olsaymış tutarmış ama bu tutmaz
  • 19-08-2019, 17:39:26
    #27
    hocam parayı vurunca Norveç'e lokmacı açın iyi para var diyorlar