2 gün sonra milyonerim - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 gün sonra milyonerim
30
●
1.734
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 gün sonra milyonerim
1
2
3
4
19-08-2019, 04:28:00
#19
NobraN
SonBirDefa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ya vurursa
Oslo'yu Türk mahallesi yaparım 😁
SoftVia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bizde oynayabiliyor muyuz ?
Yok hocam , Norveç'te yerleşik olmanız gerekiyor. SS'de site adresinin gözüktüğünü görünce bahisçiler yüklenir siteye diye düşündüm 😁
19-08-2019, 04:29:55
#20
sametdemir
NobraN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁
Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum
Tek istediğim şey bu 🤣
Boşver sen r10 nu ne yapacan ?
Sen hele bir PM gel 😂😂
19-08-2019, 04:31:04
#21
NobraN
sametdemir38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boşver sen r10 nu ne yapacan ?
Sen hele bir PM gel 😂😂
Hahahaha 🤣
19-08-2019, 04:45:26
#22
Misafir
3 5 bir şeyler ateşlersin artık
19-08-2019, 05:00:37
#23
NobraN
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 5 bir şeyler ateşlersin artık
O değilde herkes paraya odaklanmış , 1 tane doğum günün kutlu olsun diyen çıkmadı 😅
19-08-2019, 06:41:59
#24
silgitsin
Doğum günün kutlu olsun hocam 😊
Eksiği de ben kapatayım ,😊
19-08-2019, 07:11:12
#25
NobraN
silgitsin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun hocam 😊
Eksiği de ben kapatayım ,😊
Eyvallah 😂😂😂
19-08-2019, 15:00:32
#26
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
2 - 3- 14 - 15 - 16 -17 olsaymış tutarmış ama bu tutmaz
19-08-2019, 17:39:26
#27
xemreg
hocam parayı vurunca Norveç'e lokmacı açın iyi para var diyorlar
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler