NobraN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁


Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum

Tek istediğim şey bu 🤣
Boşver sen r10 nu ne yapacan ?
Sen hele bir PM gel 😂😂