Konu
2 gün sonra milyonerim
19-08-2019, 04:29:55
#20
sametdemir
NobraN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁
Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum
Tek istediğim şey bu 🤣
Boşver sen r10 nu ne yapacan ?
Sen hele bir PM gel 😂😂