2 gün sonra milyonerim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 gün sonra milyonerim
30
●
1.734
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2 gün sonra milyonerim
1
2
3
4
19-08-2019, 03:50:15
#10
Hussein
SEO & PR 5421044962
NobraN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şaka maka çıkarsa akıl hastanesine kaldırırlar herhalde beni 🤣
Ben seni hastanede yalnız bırakmam merak etme bilirsin her gün en az 3 saat konuşuruz
19-08-2019, 03:54:37
#11
mrtguapo
Amca oğluna bak hele yine vuruyor 12 den
19-08-2019, 04:07:08
#12
NobraN
fatii adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çıksa r10 tatil iletisi 😂
Aradığınız kişiye şuanda ulaşılamıyor para bittikten sonra tekrar dönecem 😂
O para bitmez be hocam. Faize yatırsam , faiziyle geçinirim 😁
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben seni hastanede yalnız bırakmam merak etme bilirsin her gün en az 3 saat konuşuruz
😁😁😁
mrtguapo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Amca oğluna bak hele yine vuruyor 12 den
Şimdiden kuzenler artmaya başladıysa... 🤣
19-08-2019, 04:14:53
#13
sametdemir
Bir kurumsal üyelik verirsen tadından yenmez 😅
19-08-2019, 04:16:29
#14
kalisu
Üyeliği durduruldu
300 m isveç kronu az para değil ya inş çıkar.
19-08-2019, 04:18:03
#15
KLCagency
Hocam inşallah çıkar diyelim. 😊
19-08-2019, 04:20:22
#16
NobraN
sametdemir38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kurumsal üyelik verirsen tadından yenmez 😅
Tüm r10'u kurumsal yapsam para bitiyor 😁
kalisu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
300 m isveç kronu az para değil ya inş çıkar.
Norveç hocam , daha değerli 😁 sabırsızlıkla bekliyorum
Whistleblower adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam inşallah çıkar diyelim. 😊
Tek istediğim şey bu 🤣
19-08-2019, 04:21:44
#17
SonBirDefa
Ya vurursa
19-08-2019, 04:23:26
#18
SoftVia
bizde oynayabiliyor muyuz ?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler